Resultats de les enquestes realitzades a les famílies en finalitzar el curs 2016-17.
Gràcies per la seua participació!
Resultats de les enquestes realitzades a les famílies en finalitzar el curs 2016-17.
Gràcies per la seua participació!
El guardó més important que anualment es dóna en el nostre Centre “El Reconeixement Pablo Corbellas Aparicio” enguany l’han obtingut Anahi Lazzari de 3r d’ESO i Diego Albuixech de 6é de Primària.
El Reconeixement que es vota entre alumnat i professorat a final de curs, valora tres aspectes fonamentals: l’acadèmic, el personal i l’esportiu. El Reconeixement consisteix en un guardó escultòric i un xec de 300 euros per a Primària i 400 euros per a secundària. La part econòmica del premi l’alumnat la pot invertir en material acadèmic o esportiu que millore la seua formació.
Cal esmentar que la família de Pablo Corbellas anualment ofereix aquest Reconeixement a l’alumnat del nostre Centre, lloc on Pablo va exercir com a professor d’Educació Física.
Des del Centre volem donar l’enhorabona als guardonats, i transmetre’ls la nostra alegria per ser representants dels valors tan nobles i humans que el Reconeixement Pablo Corbellas transmet.
Els alumnes d’infantil i primària hem participat en la segona celebració Mariana del mes de maig, on hem fet un acte per celebrar la Primera Comunió dels alumnes de tercer de primària i on ha participat el cor del centre educatiu.
Els alumnes de cinqué i sisé de primària hem assistit, en la capella del col·legi a una sessió de treball on la professora Natividad Domènech ens ha explicat el contingut de La Presentació del Programa de les festes de la Puríssima d’Ontinyent que va dur a terme el 2015. Ha estat un acte molt emotiu amb moltes referències al caràcter propi del nostre centre. Ens ha agradat molt.
Els nostres alumnes de 5é de primària participant en la convivència “supervicencians” a Villena. Activitats grupals, interpretacions teatrals i balls van fer que tots ho passàrem genial. Gràcies per haver sigut tan meravellosos.
Resum gràfic de la Jornada de Portes Obertes realitzada al nostre centre. Vídeo confeccionat per l’alumne de 2n d’ESO Àlex Moriana i dirigit pel professor Vicent Gandia.
La classe de 4t de primària participant en el “Projecte d’Educació Viària” impartit per l’Oficial de Policia Local, Jesús Torró.
Aquest matí els alumnes d’infantil i primària hem participat en la primera celebració Mariana del mes de maig, preparada pels alumnes d’infantil i de 3r cicle de primària.
Finalitzem el projecte de matèria i energia amb les exposicions dels nostres treballs i la visita a l’aula de tecnologia on els alumnes de 1r ESO ens expliquen com s’organitzen i tot el que fan.
Lectura lliure i per plaer. Així gaudeix 3r de primària cada dimecres de la nostra privilegiada biblioteca en aquest tercer trimestre.
Dona gust observar-los navegar i jugar entre paraules.